Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Get This.

Jangka Usia Blog Epy

Daisypath Anniversary tickers

Teman blogger

New Job,New Place But Still Old Friend


Haiiiiiiiiiiiiiii semuaa...aishh rasanya dah lama an cik epy ni x update..makin lama makin malas pula nak update  blog ni..sebabnya cik epy tak de benda yang nak di kongsi kan dengan korang semua..Tapi kali ini,cik epy ada benda yang nak share ngan korang..HEHEHE..
Last year korang tahu kan yang cik epy ini kerja as sale assistant kat Butik Citra Sirna..kat situ actually best gak la keje nye..ngan suasana nye yang kecoh giler..kira ade gakla akak yang suka datang melepak kat kedai tu bila aku sorng2 ni..ade la benda yang nk digosip2..Aku start keje kat situ lepas abis belajar.Start bulan 5..sampai la buln 1 tapi dalam tempoh 9 bulan aku keje tu adelah 3 bulan aku off sebabnya cuti sakit. Masuk je bulan 2.ak dah ditarik tuk masuk keje kat tempat lain as assistant accountant,assistant admin gitula keje aku...tapi aku xkeje ngan sape2..aku keje ngan kawan lama aku yang mula kenal dari 6tahun sampailah sekarang still same..:) ..Bak kata dia kalo keje dengan dia ade jgakla pengalaman keje yang berkaitn aku belajar selama 3 tahun kat poli tu.xdelah sepanjang masa aku keje kat butik tu yang xd belajar langsung pasal office work ni..hehe..Thank a lot la nis ko ajak aku join ko keje sini..hehehe...


T.A.M.A.T

0 comments:

Post a Comment